2024. júl 05.

Öt napi vegán menü

írta: Plantbased Dogmom Professor
Öt napi vegán menü

Gyakran találkozom azzal a kérdéssel, hogy miket lehet-e enni vegánként vagy növényi étrendet követve, nem nehéz/bonyolult/unalmas/drága/egyhangú és társai-e. Úgyhogy gondoltam, ebben a posztban megosztom az elmúlt öt nap étkezéseit, azt illusztrálandó, hogy - szerintem legalábbis - a fenti jelzők közül egyik sem igaz erre a fajta az étkezésre. FIGYELEM! Az itt következő menüsor nem valamiféle ajánlás, nem is követendő példa, nem diétás, fogyókúrás, ilyen-olyan érzékenység esetén alkalmazandó étrend!! Ez csupán az én elmúlt öt napom menüje, mert szerettem volna testközelből megmutatni ezt a fajta növényi étkezést, vagyis az én verziómat :)

HÉTFŐ

Reggeli: Smoothie sárga- és őszibarackból, kókuszjoghurtból, kendermag fehérjével (innen a fura szín :) ), brazil dióval, lenmagpehellyel.

img_3651.jpeg

 

Ebéd: Cukkinis-rizstejszínes-tofus spagetti bazsalikommal

img_3962.jpeg

 

Vacsora: Pácolt kesucamembert lilahagymával, házi lepénnyel (nem, ezt nem én készítettem, hanem egy szuper vegán romkocsmában, a Szabad Új Helyen ettem)

img_3964.jpeg

 

Nasi: Abso kávés vegán fehérjeszelet

img_3959.jpeg

 

KEDD

Reggeli: csicseriomlett humusszal, avokádóval, paradicsommal

img_4056.jpeg

 

Ebéd: Az előző napi spagetti maradéka aszalt paradicsommal

img_4072.jpeg

 

Vacsora: Padlizsánkrém pitával (ezt elfelejtettem lefotózni)

Nasi:  Biotech mogyoróvajas vegán fehérjeszelet

img_4073.jpeg

 

SZERDA

Reggeli: Viblance amaretti protein zabkása mandulatejjel, friss gyümölccsel, brazil dióval

 

Ebéd: Laskakolbász aitfryerben sült krumplival, zöldségekkel

img_4119.jpeg

 

Vacsora: Szendvics humusszal, padlizsánnal, vegán sajttal, zöldséggel

img_2858.jpeg

 

Nasi: Őszibarack crunchy mogyoróvajjal (tiszta, cukormentes)

img_4136.jpeg

 

CSÜTÖRTÖK

Reggeli: Szénhidrátcsökkentett bagett tiszta mogyoróvajjal, barackkal, brazil dióval

img_4154.jpeg

 

Ebéd: Falafel zabjoghurtos-fokhagymás-olívás padlizsán salátával

img_4182.jpeg

 

Vacsora: A reggeli bagett másik fele tökmagos humusszal, gabonakolbásszal, paradicsommal

img_4192.jpeg

 

Nasi: Protein magmix (nekem kicsi túl sós)

img_4193.jpeg

 

PÉNTEK

Reggeli: Zabjoghurt kendermag fehérjével (megint innen a furcsa szín), barackokkal, kesu -és brazil dióval

img_4271.jpeg

 

Ebéd: Krumplifőzelék vegán tejföllel, zabliszttel készítve, a maradék falafellel

img_4277.jpeg

 

Vacsora: Bazsalikompesztós-fenyőmagos teljes kiőrlésű tészta (a Bellozzóban, és némi kompromisszum árán, mivel a pestóban és a tetején nyilván van valamennyi sajt - nekem ennyi kihágás nagy ritkán belefér)

img_4301.jpeg

 

Nasi: Alpro karamellás szójapuding

img_4303.jpeg 

 

Szólj hozzá

menü vegán növényi étrend menüsor veganizmus vegán étrend vegánság növényi alapú étkezés